Kdo se dostane do Extraligy?

Dnes ráno přišel na týmový e-mail dopis z extraligového týmu Panthers Otrokovice. Stojí v něm, že po úspěchu na hranickém turnaji, by rádi získali do svých obranných řad zkušeného hráče Jiřího Trhlíka staršího. Na turnaji v Otrokovicích 20.4.20113 budou tedy pozorovatelé. Kdo se má možnost dostat ještě do Extraligy?

Vyjádření Jirky Trhlíka staršího:

Na celé záležitosti mě mrzí pouze to, že to vyplynulo na povrch tak brzy. Měl to být trumf do příští sezóny a teď je vše prozrazeno. Nevím, jak se bude tvářit pan trenér Folta (pozor, nepléťte si to se jménem Pelta, to je něco úplně jiného...), s kterým jsem naposledy mluvil včera večer. Říkal mi, že by potřeboval zásadně změnit systém hry a já bych jim do něj dobře zapadal. Prý když mě soupeř uvidí na hřišti, bude se válet smíchy po zemi a tak se nám budou velmi lehce dávaly góly. Já vím, že někomu může vadit, když píšu nám, ale já už se na to strašně těším. Další věcí je, že si tak trochu stěžoval na mladší hráče, kteří už nechtějí plnit povinnosti, které ti nejmladší mívají. Já jsem ho ujistil, že mi vůbec nebude vadit sbírání míčků po tréninku ani po rozcvičkách před utkáním. Domluvili jsme se, že bych si taky koupil nové bandasky na vodu, aby spoluhráči nepili z těch starých. No a to je asi tak všechno. Věřím, že mi nikdo z Falkonů nebude závidět a já se těším, že mě budete chodit v hojném počtu povzbuzovat. Já budu při každé tiskovce zdůrazňovat, odkud jsem vyšel a díky komu jsem se na stará kolena naučil hrát florbal. Hoši, děkuju.