Rozhovor s Davidem Kunderou.

 

Davide, jak se cítíš před turnajem v Hranicích?
 
Cítím se v dobrém psychickém i fyzickém rozpoložení.
 
Turnaj bude určitě plný osobních soubojů, seš na to připraven?
 
Tak bez osobních soubojů to v dnešní době nejde. Na hřišti je potřeba soupeři nedarovat žádný prostor. Doufám že jsem připraven to soupeřům řádně nepříjemnit.
 
Potřeba bude taky zápasy rozhodnout brankami v soupeřově síti. Dokážeš to vzít na sebe?
 
Pokusím se týmu odevzdat své maximum a pokud mi budou hvězdy nakloněny, tak přispěji i nějakou tou brankou do brány soupeřů.
 
A jaké tipuješ umístění týmu?
 
TOP4.
 
Teď se vratmě zpět k tobě. Máš nějaký rituál, který děláš před zápasem?
 
Žádný speciální rituál nemám. Před každým zápasem se snažím dodržet dostatečně dlouhý spánek, aby mi na hřišti nevrzala kolena.
 
Přeci jen si mladý ještě. Máš nějaké zdravotní problémy?
 
Asi jen povolený vaz v koleni. Díky tomu má moje koleno tendenci se při rotačním pohybu podvrtávat a jednou mi dokonce vyletělo z kloubní jamky, což byla docela chuťovka. Z toho důvodu si můžete všimnout ortézy na mém pravém koleni, když sportuji.
 
A co na to lékaři? Nezakazovali ti dále sportovat?
 
Nejmenovaný holešovský ortoped mi přikázal si dát občas tlačenku, ve které je kolagen. Pevně mu tedy důvěřuji a od té doby jsem s kolenem žádný větší problém již neměl :-)
 
Tak ti přeji ať ti koleno drží a děkuji za rozhovor.
 
Také děkuji.