Rozhovor s Michalem Novákem.

 

Michale jak vidíš šance vašeho týmu na turnaji v Hranicích?
 
Pokud nás podrží brankář, tak zaútočíme určitě na medailové umístění.
 
Je ale taky potřeba vstřelit nějakou branku. Seš schopný se této role ujmout?
 
Je jedno kdo branky vstřelí, musíme hrát týmově a pokud střela vyjde zrovna na mě, tak se budu snažit zamířit přesně.
 
Jak se cítíš před turnajem?
 
Ve vrcholné formě přece, připraven podat co nejlepší výkon ve prospěch týmu.
 
Jaký recept vidíš na důraznou hru, která bude na turnaji určitě převládat?
 
Nenechat se vyprovokovat a hrát disciplinovaně.
 
Máš nějaký předzápasový rituál?
 
Ano mám dva, obléct si ve správném pořadí obě ortézy na kotníky, nejpre poznám, která je pravá (mám tam napsáno RIGHT) a pak tu druhou.
 
Jak moc vážné komplikace máš s kotníky?
 
Hrál jsem 9 let házenou na vysoké úrovni a za tu dobu jsem si přivodil několik výronů, které způsobily, že vazy v kotníku povolily a kotník je značně nezpevněn, když nosím ortézy, nic se nestalo, když si je jednou nevezmu, jsem schopný si udělat výron v prvním souboji.
 
A co na to lékaři? Nesnažili se ti zakázat sport?
 
Ano, posílali mě na operaci obou kotníků s přibližnou dobou návratu zpět za 6 měsíců.
 
A proč si nešel? Myslíš že už by ses aktivně nevrátil?
 
Už by mi to zůstalo v hlavě že jsem po operaci a instiktivně bych uhýbal ze soubojů a hrál bych na půl plynu, což by mě nebavilo, navíc bych měl už strach, aby se vše neopakovalo.
 
Tak ti přeji hodně úspěšných soubojů bez zranění a děkuji za rozhovor.