Rozhovor se „zraněným" Pepou Fridrichem mladším.

Pepo jak došlo k tvému zranění?

Naběhl jsem si do volného místa před branku, když byl brankář vytáhlý a čekal jsem na přihrávku, kterou jsem stejně nedostal a když se vracel jejich brankář do svého území tak mi skočil kolenem na kotník.

Co ti jako první proběhlo hlavou?

Že to musím v každém případě rozchodit ale nějak to nevyšlo no...

Nakonec si musel do nemocnice. Jaká byla diagnóza?

Nic moc vážného, natáhlý a zvrtnutý kotník, ale tak sádru dali, takže Falkon Cup budu asi jen pozorovat...Uvidím, jak se to bude vyvíjet.

Mrzelo tě hodně že jsi nemohl nastoupit ve finále a pomoct týmu? Jak si tyto chvíle prožíval?

Když čekáš 7 nebo 8 let na finále a pak ti utíká před očima, není to chvíle o které se sní, takže mě to samozřejmě mrzelo, ale tým hrál dobře a uhrál co se dalo.

Tak příští finále s tebou už by mohlo být vítězné?

V to doufam:) Dám do něho vše, tak uvidime no...

Je to tvoje první zranění nebo už jsi nějaké měl?

Z florbalu je pro mě první takové, které mi nedovoluje aspoň trénovat.

Tak děkuji za rozhovor a přeji aby si se brzy dal dohromady a mohl hlavně trénovat.

Jj díky.